Then you just decided, love wasn't for you, and every year since then has proved it to be true

2012-02-20 @ 20:29:57
igår lagade jag beer canned chicken till mig och vera & senare var jag på big brother-premiären med felipe & hanna. i helgen såg jag på american horror story och var med sara. nu är jag så himla himla sjuk att jag inte vet vad jag ska ta mig till. längtar mest till 20e mars, immortal technique, börja träna mma & tatuera mig. (och sålänge ser jag på big brother-live)

Tankar
Postat av: Lasse K

Vad hände med hela den här vegogrejen som en gång var?

2012-02-21 @ 19:55:36
Postat av: Joanna

fuck vad snygg du ärrrrr

2012-02-22 @ 20:54:57
URL: http://flyingbird.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0