om dom undrar vart vi ska, säg ingenstans för vi har ingenstans att ta vägen

2012-03-23 @ 16:44:20
HEJ HEJ HEJ! Det är vår och ingen är gladare än jag över detta. Jag har fått nya skor som är hur fina som helst. Flyttar in till stan nästa vecka för att sedan bo själv i 5 veckor. Åker till Nottingham över påsk. Ska fira fina Mimzan idag som inte är 12 år längre genom att dricka öl och dansa. Jag är dålig på att blogga pga hittar inte sladden till kameran. Ovanligt. Vill ha bara-ben väder. Jag lyssnar bara på Alice B. Tack och hej!

Tankar
Postat av: Sandra!!!!!

hello! vi ska gå ut nästa weekend, fredag eller lördag! pussssAR

2012-03-24 @ 18:56:25
Postat av: Anonym

döööör kan du snälla säga var du köpt skorna kommer inte kunna gå vidare i livet utan dom

2012-03-27 @ 12:02:36
Postat av: Therese

asså underbar skor! känner mig oerhört jobbig men gud vart e de ifrån?

2012-03-28 @ 17:04:26
URL: http://dendrofobi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0