dricker kaffe och röker cigaretter

2011-09-20 @ 22:08:33
Hej hej hej hej, här är jag. Jag har det koolt förutom att jag har en miljon saker att göra. Prov, konserter, Harry Potter fester och försök till att fixa pengar. Tycker om att ha mycket att göra förutom att jag inte har tid till någon annan än mig själv, Mimmi och skolan. Känner mig nästan ensam. Fast egentligen är jag inte det vilket är bra. Ska nog ge en bitchslap till hela min klass inklusive mig för vi är sämst. Vi kan inte ens bestämma vart vi ska åka flak när vi har gått ut studenten. En varm applåd till ES3BT.

Tankar
Postat av: Jonny

söt :D hihhi

2011-09-21 @ 01:30:43
URL: http://jonnyutanh.blogg.se/
Postat av: moirut

måste hålla med jonny. fast utan att vara lika gay. så du får ingen smiley eller något skratt. men söt äru iaf

2011-09-21 @ 19:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0