falu rödfärg

2011-09-10 @ 17:52:14
Fredag: Himla fin dag. Började med "foto safari" som min lärare kallar det. Gick runt i stan i 3 timmar och fotade med Christopher. Sedan var det Håkan som var fint som alltid. Tror jag har sett honom så många gånger att jag börjar bli kräsen. Eller så är det så att jag sett så bra konserter med honom att dom nu inte kan leva upp till det. Jag vet inte. Efter det var det lokal fest i Solna med mina gamla peepz. Det var kult. Jag blev full och Malin bjöd på en hel meny på Max även fast jag sa att jag bara ville ha en cheese burgare. Idag har jag mått dåligt, ätit ägg och haft ångest. Har också bestämt mig för att skaffa en dildo och sluta ligga. Tror det blir bättre så. Ikväll blir det Sommar! woop woop. Bar tömning, det är klart att jag är där!

Tankar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0