och det rör mig inte alls om det är dag eller natt

2011-10-28 @ 20:03:20
1. Idag åt jag mitt första mål på dagen kl 18:30 som bestod av 100 sushi bitar (12 bitar). Dvs, hej trevligt fylla. 2. Ikväll ska jag ut med mina class mates for the first time. Bermuda triangeln står på listan (Dovas, Theos och Biljarden). 3. Inatt tänkte jag åka hem själv med en sån där ostburgare i magen ungefär vid 2-3 tiden. Somna till en awesome film. Det kan vara allt från Star Ward till Harry Potter och halvblodsprinsen. Fast kommer nog sluta med att jag kollar på Mean Girls. 4. Imorgon tänker jag gå på hitta rosa hårsprayfärg hunt. Paniiiiiiik när det är slut på Lekplaneten i Solna Centrum. 5. Imorgon kväll ska jag hem till Mimmi. Byta till min halloween coustume. 6. Imorgon kväll (alltså senare på kvällen) ska jag dricka pirat rosé hemma hos Linda. WOOP.
Är eran helg så här bra? I doubt it.

Tankar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0