wash away

2011-09-23 @ 11:51:08
Efter att ha rockat Slagsmålsklubben på Gröna Lund drog jag och Sara till vår älskling, Dovas. Finns nog inget ställe där jag trivs bättre på. Jag dricker öl och Sara dricker cider. Vi snackar skit och så kommer Mimmi, Freja, Nicole, Hanna och Elina in genom dörren. Sjunger högt till "Rolling in the deep" och Nicole spelar luft bas. Blir uppraggad av en tjej fast fast bestämmer mig att åka hem. Jag och Sara tar nattbussen kl 00:01. Däcker i soffan och vaknar med huvudvärk, illamående, livets kaffe craving och ångest eftersom jag inte vet vad jag ska ha på mig ikväll. EHE. Ikväll blir det Slakthuset och dans. Vi ses på gatorna!

Tankar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0