rutin

2011-09-13 @ 15:29:01
Jag går upp en timme innan jag ska till skolan. Jag äter nästan aldrig frukost. Illamåendet som kommer med tröttheten gör tanken odräglig. Jag åker nu för tiden alltid pendeltåg till Karlberg. Byter mot Bålsta. Jag får nästan alltid vänta i 8 minuter. Röker på perrongen. Skrattar för mig själv åt något dom sa på Morgonpasset i P3. Lyssnar alltid på P3. Stiger av i Jakobsberg. Röker. Går förbi 10 personer på vägen till skolan. Jag skyller på mina långa ben. Skåp. Lekton. Somnar. Röker. Lektion. Somnar. Äter första målet. Röker. Målar. Tar pendeltåget hem. Köper cola i en selecta automat med mobilen. Lyssnar på Christer i P3 där man bland annat får reda på att man kan bleka anus med silver shampo och hur man döper orkaner. Det tar bara 30 minuter att åka hem. I karlberg behöver jag vänta i 4 minuter.

Tankar
Postat av: Jonny

asså varför går du uuuuuuuppp såååååååååååååå tidigt om du ändå inte äter frukost ?? :O

2011-09-15 @ 15:50:10
URL: http://jonnyutanh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0