kanske för svag

2011-11-21 @ 23:10:56

I lördags var jag på fest någonstans på Nockbybanan. Det var himla kul och jag klädde upp mig med extra tunna strumpbyxor. Tänkte att jag skulle vara lite fin men det var bara kallt. Jag har kvar en pirra i mitt rum sen Putte i Parken som jag inte orkar ta upp på vinden.
Mitt rum är stökigare än ever. Orkar knappt sitta på mitt rum för får så himla mycket ångest. Min säng är numera en klädhög med en blandning av varmt och kallt. Orkar inte ta tag i det och eftersom jag har struntat i att göra ungefär allt som har med skolan att göra i två års tid måste jag plugga. Varje dag. Fast inte på helgen. Då dricker jag mest öl.
Somnade på söndags kvällen i Saras bäddsoffa och vaknade för sent för att hinna till min första lektion. Hade en fuldag när inget kändes riktigt rätt förutom att jag efter skolan fick dricka kaffe med Chicken Mc.nuggets och inte plugga på min idé och kultur historia. Nu ska jag gå och lägga mig för jag är tröttast i världshistorien och i min säng/klädhög tänkte jag läsa om Plura.

Tankar
Postat av: linda

du är så snygg så jag vill gråta och sluta äta :))

2011-11-21 @ 23:33:21
URL: http://reachthecitysteps.blogg.se/
Postat av: Mimmi

hej vera du är finast i världen. ses idag.

2011-11-22 @ 08:04:08
URL: http://veraochmimmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0